Autorius (-ė) Algis Žvirblis
valstybinės, savivaldybių ar visuomeninės nuosavybės (įmonių, jų padalinių ir turto, akcijų, gyvenamųjų namų ir butų, žemės, gamtinių išteklių ir kitos) perdavimas privačių subjektų nuosavybėn, taip pat šio turto valdymo perleidimas privatiems fiziniams ar juridiniams asmenims. Daugiau
indikatyvinis (netiesioginis) valstybės ekonominės ir socialinės plėtros planavimas rinkos ekonomikos ir mišriosios ekonomikos šalyse kaip vienas valstybės strateginio planavimo metodų (taikomas kartu su ekonominiu prognozavimu ir matematiniu programavimu). Daugiau
valstybės ekonominė politika, kuri apsaugo šalies gamintojus nuo užsienio konkurencijos vidaus rinkoje ir (ar) padeda jiems skverbtis į užsienio rinkas. Daugiau
ekonomika ekonomikos mokslo šaka (apimanti ir miestų ekonomiką), kuri nagrinėja pasaulio ar konkrečios šalies regionų ūkį, jų tarpusavio ryšius ir vidines ekonomines problemas. Daugiau
plėtra šalies, šalių grupės (pavyzdžiui, Europos Sąjungos) ar viso pasaulio regionų ekonominės būklės gerinimas atsižvelgiant į jų geografinius, ūkinius, socialinius ir kitus ypatumus. Daugiau
teorijos mokslinės koncepcijos, kurios nagrinėja rinkodaros teorinius pagrindus, plėtros tendencijas ir praktiką įvairioje socialinėje aplinkoje, prekių gamintojų ar paslaugų teikėjų ir jų pirkėjų ar vartotojų santykius. Daugiau
tyrimai informacijos, reikalingos rinkodaros sprendimams priimti, paieška, identifikavimas, rinkimas, apdorojimas, kaupimas, aiškinimas ir kompleksinis vertinimas. Daugiau
tyrimas rinkodaros tyrimų sudedamoji dalis – sociologinis tyrimas, kurio metu renkama, apdorojama ir įvertinama informacija apie tam tikrų prekių ar paslaugų rinką, jų vartotojus. Daugiau