Rodyklė
tarpininkas didmeninės prekybos įmonė ar fizinis asmuo (individualus verslininkas), kuris savo vardu ir lėšomis perka prekes dideliais kiekiais (dažniausiai iš gamintojų) ir perparduoda jas mažesniais kiekiais mažmeninės prekybos įmonėms. Daugiau
teisė civilinės teisės institutas, kurio normos reguliuoja prekybinius santykius tik tarp profesionalių rinkos dalyvių (be vartotojų), juridinių asmenų registraciją, vertybinių popierių apyvartą. Daugiau
teismas teismas, kuris sprendžia ginčus, kylančius iš prekybos santykių, taip pat skundus dėl vekselių, čekių. Daugiau
gamyba ūkio organizavimo forma, kai gamintojai gamina produkciją, skirtą ne jų pačių ir jų šeimos narių vartojimo poreikiams tenkinti, bet parduoti ar išmainyti rinkoje, kurioje ši produkcija tampa preke. Daugiau
teorija istoriškai pirmoji pinigų kaip mokamosios priemonės pažinimo teorija, pagal kurią pinigai yra kildinami iš daiktų, skirtų parduoti ar mainyti, tai yra prekių. Daugiau
santykiai žmonių, įmonių ir kitų organizacijų santykiai visuomenėje, kurie susiklosto gaminant, parduodant ir perkant visų rūšių prekes. Daugiau
kapitalas pramoninio kapitalo ir prekybinio kapitalo forma, kuri egzistuoja gamybos ir prekybos įmonėse kaip pagamintų prekių, skirtų parduoti, vertė. Prekinis kapitalas atsiranda gamybos procese iš gamybinio kapitalo, o pardavus pagamintas prekes virsta piniginiu kapitalu. Daugiau
kreditas paskola, kurią pardavėjas suteikia pirkėjui prekėmis ar paslaugomis, atidėdamas tam tikram laikui apmokėjimo terminą (komercinis kreditas) arba išdėstydamas apmokėjimą dalimis (pirkimas kreditan). Daugiau
apyvarta per tam tikrą laikotarpį parduotų prekių piniginė vertė, išreikšta faktinėmis pardavimo kainomis. Daugiau
birža nuolatinė didmeninės prekybos tarpininkavimo įstaiga, kurioje susitinka ir sudaro sandorius standartizuotų masinės paklausos prekių ir žaliavų pirkėjai ir pardavėjai. Daugiau
mokslas taikomoji ekonomikos mokslo šaka, kuri tiria prekių vartojamąsias savybes ir vartojamąją vertę, prekių klasifikavimą, kodavimą, standartizavimą ir sertifikavimą, asortimentą, jo struktūrą ir formavimosi dėsningumus, prekių kokybę ir jos rodiklius. Daugiau