asortimeñtas (pranc. assortiment), prekybos įmonėje parduodamų prekių, gamybos įmonės gaminių sudėtis pagal tipus, grupes, rūšis ir pavadinimus.

Asortimentą apibūdina du pagrindiniai rodikliai: plotis ir gylis. Asortimento plotis – skirtingos paskirties prekių grupių skaičius (pavyzdžiui, duona, mėsa, pienas, dantų pasta, paltai, striukės, suknelės ir kita). Asortimento gylis – tos pačios paskirties prekių pavadinimų, rūšių, pavidalų, modelių, spalvų ir kitų charakteristikų skaičius (pavyzdžiui, įvairių pavadinimų dantų pasta).

Asortimento rodikliai parodo įmonių specializaciją, jų prekių pasiūlą, pasirinkimo galimybes.

1621

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką