azártinis lošmas, vieno lošėjo daugiažingsnis lošimas. Azartinio lošimo matematinis modelis apibrėžiamas rinkiniu G = < \(\mathscr{F}\), f0 ∈ \(\mathscr{F}\), \(\left \{ \Gamma (f) \right \}_{f \in \mathscr{F}} u(f)>\); čia \(\mathscr{F}\) – kapitalų aibė, f0 – pradinis lošėjo kapitalas, Γ (f) – baigtinių adityviųjų matų, apibrėžtų visiems \(\mathscr{F}\) poaibiams, aibė, u(f) – lošėjo naudingumo funkcija, apibrėžta kapitalų aibėje. Lošėjas renkasi σ0 ∈ Γ(f0). Kapitalas f1 bus pasiskirstęs pagal pasirinktą σ0. Po to lošėjas renkasi σ1 ∈ Γ(f1) ir gauna f2 ir t. t. Seka σ = {σ0, σ1, σ2} yra lošėjo strategija. Jeigu lošėjas baigia lošimą, tai jo išlošiu po t žingsnių laikomas funkcijos u(ft) vidurkis σ atžvilgiu. Lošėjo tikslas maksimizuoti išlošį. Paprastas azartinio lošimo pavyzdys gali būti loterija.
62
Citata
Nors buvo dedamos visos pastangos laikytis citavimo stiliaus taisyklių, gali pasitaikyti tam tikrų neatitikimų. Jei turite klausimų, prašome vadovautis atitinkamu stiliaus vadovu arba kitais šaltiniais.