kartójimas, anksčiau įsimintos medžiagos suvokimas arba atkūrimas. Būna pasyvusis (suvokiama įsiminta medžiaga) ir aktyvusis (atkuriama įsiminta medžiaga), ištisinis (be pertraukos) ir neištisinis (su pertraukomis). Efektyviausias yra aktyvusis neištisinis kartojimas, kai pasitelkiamos ir mnemonikos priemonės. Kartojant išmoktą medžiagą atrandami prasminiai ryšiai, atskleidžiami nauji santykiai toje pačioje informacijoje, aktualizuojami vieni arba kiti veiklos būdai. Kartojant išmokstama geriau atlikti veiksmus, pritaikyti juos įvairioms aplinkybėms. Daug kartų stereotipinėmis sąlygomis kartojamas veiksmas automatizuojamas.

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką