„Lietuvos Baltijos Loidas“
„Lietuvos Baltijos Loidas“, „Lietuvos Baltijos Lloydas“, Lietuvos laivininkystės bendrovė, veikusi 1936–1940. Būstinė buvo Kaune. Vežė krovinius jūriniais ir upiniais laivais. Įkurta 1936 11 21. Steigėjai: bendrovės Maistas, Pienocentras, Lietūkis. Akcinis kapitalas iš pradžių buvo 2 mln. litų, 1940 pasiekė 4,2 mln. litų (iš jų 2 mln. litų priklausė valstybės iždui, kiti – steigėjams).
1936 įsigijo jūrinius laivus Kretinga ir Utena, 1937 – Kaunas, Marijampolė, Panevėžys, Šiauliai, 1940 – Trakai (karas sutrukdė laivui atplaukti į jam skirtą uostą). 1939 turėjo šešis krovininius jūrinius laivus, daugiau kaip 40 baržų ir vilkikų, laivą-dirbtuves. 1936 pabaigoje įsigijo Baltijos transporto bendrovę. 1940 turėjo skyrių Vilniuje, agentūras Šiauliuose, Kretingoje, Kybartuose, Obeliuose, Joniškyje, Jurbarke ir Kenoje, atstovus užsienio šalyse, su kuriomis palaikė prekybinius ryšius (Belgijoje, Didžiojoje Britanijoje, Estijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Latvijoje, Nyderlanduose, Vokietijoje ir kitose), Klaipėdoje veikė per teisiškai savarankišką Baltijos transporto bendrovę. Prasidėjus Antrajam pasauliniam karui, 1939 11 nuskendo laivai Panevėžys (užplaukė ant povandeninių uolų) ir Kaunas (užplaukė ant minos).
1940 bendrovė buvo nacionalizuota. Jos upiniai laivai ir kitas turtas perduotas Nemuno laivininkystės valdybai. 1941 jūriniai laivai perregistruoti Rygoje. Laivas Marijampolė buvo nuskandintas Dauguvos upės žiotyse, kad užtvertų farvaterį į Rygos uostą nacių Vokietijos karo laivams, Kretinga ir Utena nuskendo plaukdami per minų užtvaras, 1942 06 laivas Šiauliai, prie Gotlando salos apgadintas aviacinės bombos, užplaukė ant seklumos ir buvo sovietinių karių torpeduotas nacių Vokietijos kariams bandant jį nutempti.