Manheimo mokyklinė sistema
Mánheimo mokỹklinė sistemà, pradinio diferencijuoto mokymo sistema. Mannheimo mokyklinę sistemą sukūrė ir 1901 Mannheime ėmė taikyti vokiečių pradinių mokyklų inspektorius J. A. Sickingeris (1858–1930). Mannheimo mokyklinės sistemos pagrindą sudarė pagrindinės klasės pažangiems bei gabiems mokiniams ir pagalbinės klasės dėl įvairių priežasčių atsilikusiems moksle bei su psichikos negalia vaikams. Atsilikusieji galėjo išeiti praleistą kursą vadinamosiose skatinimo klasėse ir, jei darydavo pažangą, buvo perkeliami į pagrindinę klasę. Vėliau pradėtos steigti ir atskiros mokyklos šiems mokiniams, taip pat parengiamosios (mokyklinis vaikų darželis) ir baigiamosios klasės tiems, kurie mokydavosi skatinimo klasėse. Mannheimo mokyklinė sistema daug dėmesio skyrė kūno kultūrai ir darbiniam auklėjimui. Mannheimo mokyklinė sistema buvo kritikuojama dėl mokinių skirstymo pagal gebėjimus ne moksliniu pagrindu, bet dažniausiai mokytojo subjektyvia nuomone. 20 amžiaus 1–3 dešimtmetyje bandyta ir kitose Vokietijos mokyklose.