núolaida, prekių ar paslaugų pardavėjo savanoriškai taikomas jų pardavimo kainų sumažinimas pirkėjams (procentais ar absoliučia suma pinigine išraiška). Nuolaidos teikiamos siekiant parduoti daugiau prekių ir pritraukti daugiau pirkėjų. Nuolaidos gali būti teikiamos vykdant akcijas, išpardavimus; tam tikro sezono metu; tam tikroms pirkėjų grupėms (pvz., pensininkams); naujoms prekėms; už didesnį perkamų prekių kiekį; prastesnę prekių kokybę; pirkėjams, kurie apmoka už prekes anksčiau nei įprasta verslo praktikoje; dileriams ir mažmeniniams pardavėjams, kai jie reguliariai ir dideliais kiekiais įsigyja prekių iš didmeninės prekybos ar gamybos įmonių; ir kitais atvejais. Lojaliems pirkėjams dažnai suteikiamos nuolaidų kortelės, kurios leidžia jiems gauti nuolaidų kiekvieną kartą perkant prekes ar paslaugas konkrečioje įmonėje. Istoriškai nuolaidos atsirado prekiaujant turguose ir gatvėse, kai pardavėjai, derėdamiesi su pirkėjais, suteikdavo nuolaidų pirkėjams, įsigyjantiems didesnį prekių kiekį. Specifinės nuolaidų rūšys yra diskontas, dekortas, rabatas, refakcija.

išpardavimas; nuolaidų kortelė; lojalumo kortelė

2396

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką