Regina Virvilaitė
Virviláitė Regina 1954 04 25Kelmė, lietuvių vadybos teoretikė. Daktarė (socialiniai mokslai; ekonomikos mokslų kandidatė 1986).
Išsilavinimas ir darbinė veikla
Regina Virvilaitė
1978 baigė Kauno politechnikos institutą (plataus vartojimo gaminių pramonės ekonomiką ir organizavimą), 1986 – Leningrado Nikolajaus Voznesenskio finansų ir ekonomikos instituto aspirantūrą. 1973–1978 Kauno fabriko Audimas Personalo skyriaus vyresnioji inspektorė. Nuo 1978 dėsto Kauno politechnikos institute (nuo 1990 Kauno technologijos universitetas), 1992–2006 Marketingo katedros vedėja; profesorė (2003).
Mokslinė veikla
Mokslinių darbų svarbiausios sritys: rinkodaros vadyba, vartotojo elgsena, tarptautinė rinkodara, prekės ženklo valdymas.
Knygos
Monografija Sužaidybinimu grįstas vartotojų įsitraukimas į vertės kūrimą IRT plėtros kontekste (su kitais, 2015). Vadovėliai aukštosioms mokykloms: Pramonės įmonių vadyba (su kitais, 1996 22000), Strateginis marketingo valdymas (su Irena Valainyte, 1996), Marketingas (su kitais, 1999 42012), Pramoninis marketingas (Industrial Marketing, su Gediminu Dapkumi, 2001), mokomoji knyga Marketingo valdymas (2007).