siaurà rinkà, mažõs valstybės, specializuotų prekių (skirtų siauram vartotojų ratui, pavyzdžiui, chirurgams, kolekcininkams) ar kita rinka, kurioje mažai potencialių pirkėjų. Siauros rinkos sąlygomis galima gauti pelną, bet neįmanoma pasiekti didelį pardavimo mastą, dėl to joje dažniausiai veikia tik vienas ar keli konkuruojantys pardavėjai, o kitos bendrovės net nesiekia įeiti į ją, nes tai būtų joms nuostolinga. Siauros rinkos atmaina finansų rinkoje yra padėtis, kai prekyba vyksta pasyviai, joje dalyvauja palyginti mažai pirkėjų ir pardavėjų, kaina lėtai mažėja, bet gali gerokai pasikeisti net dėl mažų paklausos ir pasiūlos pokyčių.

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką