verslininkỹstė, naujos vertės kūrimo procesas, kuriame jį vykdantis asmuo (verslininkas) sukuria ir įgyvendina vartotojams naudą teikiančią verslo idėją, kad gautų pelną ir asmeninį pasitenkinimą.

Verslininkystė apima verslininko gebėjimą atpažinti ir įvertinti verslo sąlygas bei galimybes įgyvendinti idėją, įkurti verslą ir jam vadovauti, prisiimti galimą finansinę, psichologinę, socialinę riziką, sutelkti nuosavą ir (ar) skolintą kapitalą, samdomąjį darbą, kitus ekonominius išteklius ir tinkamai juos panaudoti.

Šiuolaikinėje nuolat kintančioje verslo aplinkoje ypač svarbią reikšmę įgauna mažoji verslininkystė (smulkusis ir vidutinis verslas), tapusi daugelio šalių ekonomikos pagrindine varomąja jėga, nes smulkiosios ir vidutinės įmonės gali lanksčiai prisitaikyti prie vartotojų poreikių, teikti kuo įvairesnes prekes ir paslaugas, veikti nedidelėse specifinėse rinkose.

2517

Papildoma informacija
Turinys
Bendra informacija
Straipsnio informacija
Autorius (-iai)
Redaktorius (-iai)
Publikuota
Redaguota
Siūlykite savo nuotrauką